K: Mitä yhteistä on pahvilla, mädällä kananmunalla, etikalla ja hiellä?

V: Ne ovat kaikki oluen virhemakuja.

Tämä tiedonmuru ja paljon lisää luvassa Olutliiton ja Panimomestariyhdistyksen virtuaalisessa virhemakukoulutuksessa, joka järjestetään 24. toukokuuta klo 13 – 16.

Koulutus on ilmainen, mutta siihen osallistujilta vaaditaan jonkin Olutliiton jäsenseuran jäsenyys. Mikä onni siis, että Suomen Olutseura on Olutliiton jäsen!

Koulutukseen osallistut seuraavalla tavalla:

1. Maksa SOS:n jäsenmaksu tälle vuodelle. Jos et vielä ole jäsen, liity tästä.

2. Laita meiliä 20.5. mennessä osoitteeseen puheenjohtaja@olutliitto.fi, ja kerro siinä nimesi lisäksi, että olet Suomen Olutseuran jäsen.

3. Klikkaa itsellesi muistiin koulutuksen Fb-tapahtuma, josta löytyy myös iltapäivän tarkempi ohjelma. HUOM. Tähän Fb-tapahtumaan osallistuminen ei siis riitä, vaan kts. kohdasta 2. miten ilmoittautuminen tapahtuu!

4. Tarkkaile sähköpostiasi 23.5., jolloin sinne kilahtaa osallistumislinkki seuraavan päivän koulutukseen.

5. Osallistu koulutukseen & sovella sitä jatkossa olutta nautiskellessasi!